Header Ads Widget

Cum sa faci un cuprins (TOC - Table of contents) al blogului

Aceast widget este un cuprins sau un sitemap al blogului, sau in engleza Table of contents - TOC.
Practic acest widget extrage toate link-urile (postarile) din blog si le aranjeaza ca pe un cuprins de carte. Intai este afisata categoria si sub ea toate postarile care fac parte din acea categorie. Se actualizeaza singura si pe deasupra indica si care sunt ultimele 10 postari prin afisarea in dreptul lor a cuvantului New!!



Demo  Deschidere tab nou

Cum sa folositi acest widget

Un avantaj al acestui widget este ca functioneaza si daca codul este pus in postare prin metoda Adaugati Html. Deci puteti crea o pagina noua in care sa introduceti codul de mai jos, puteti sa-i dati un titlu de genul Cuprins sau Table of contents sau cum doriti voi, iar link-ul postarii sa-l puneti in meniul blogului. Ar fi bine ca pagina sa fie publicata cu o data mai in urma pentru a nu aparea pe prima pagina a blogului.





Deci sa recapitulam. Daca vreti sa puneti acest widget pe blog trebuie sa urmati pasii de mai jos:

1. Ducati-va la tabul Pagini, creați o nouă pagină si dati un titlu paginii pe care o creați.
2. Dati clic pe Editati html pentru a intra in modul de scriere html.
3. In modul de scriere html a editorului copiati codul de mai jos.

<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<script type="text/javascript">
var POSTSTOC_SETTINGS = {"blogURL":"bloggerajutor.robloguri.info","sort":{"key":"title","order":"default"},"printby":"label","newPost":{"enabled":true,"symbol":"New","term":100,"target":"updated"}}
</script>

<link href="http://garafu.github.io/blogger.toc/release/latest/border.css" rel="stylesheet" type="text/css"></link>

<script src="http://garafu.github.io/blogger.toc/release/latest/blogger.toc.min.js" type="text/javascript"></script></div>
</div>

Schimbati adresa blogului meu cu adresa voastra.





4. Daca vreti ca postarea sa nu apara pe prima pagina a blogului dati clic pe link-ul "Optiuni de publicare" din partea de jos a editorului si bifati casuta "Planificat pentru". Apoi setati o data mai veche.

5.Publicați pagina.

6. Copiați link-ul paginii și adăugați-l în meniu.

Trimiteți un comentariu

45 Comentarii

  1. Foarte destept acest widget.Mersi mult .:)

    RăspundețiȘtergere
  2. O intrebare. Am un blog foto si as vrea ca pozele sa poata fi accesate pe categorii. Exista posibilitatea sa pot adauga o rubrica gen "categorii" intr-un sidebar de unde sa poata fi accesate pozele pe domeniu ?

    RăspundețiȘtergere
  3. nu inteleg de ce nu imi extrage postarile.am copiat codul in html,am postat iar cand dau click pe postare pentru a pune linkul in meniu pe pagina nu imi apar postarile cum ar fi normal,ci doar titlul postarii(al paginii pe care am creat-o cu codul html)!stie cineva ce ar putea fi?

    RăspundețiȘtergere
  4. daca ai lasa si adresa de blog as putea sa-mi dau seama :)

    RăspundețiȘtergere
  5. adresa de blog este : www.mihailuca.blogspot.com
    am lasat si meniul vertical sa vezi unde e postat widgetul(la cuprins)...iar linkul l-am pus in butonul ''continut''
    merci

    RăspundețiȘtergere
  6. adresa de blog este : www.mihailuca.blogspot.com
    am lasat si meniul vertical sa vezi unde e postat widgetul(la cuprins)...iar linkul l-am pus in butonul ''continut''
    merci

    RăspundețiȘtergere
  7. Am facut modificarile pe blog. Trebuia activat editorul cel nou.
    Nu uita sa pui titlu la postari si trebuie sa le incadrezi si in cate o categorie pentru a aparea in pagina de cuprins.
    Nu uita sa schimbi datele... stii tu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mersi mult Daniel,este bine acum..aveam nevoie de acest meniu...
    leo

    RăspundețiȘtergere
  9. vad ca el organizeaza articolele in functie de etichete. dearece la fiecare articol am mai multe etichete iese o mare harababura. daca mai ster cateva din aceste etichete, articolele mai aparla cautari ca si pana acum?

    RăspundețiȘtergere
  10. nu-mi merge...http://ciocardel.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  11. am si eu o intrebare, daca poti sa ma ajuti.
    Care limk al postarii sa-l copiez si in care meniu sa-l pun. Scuza-mi intrebarea dar nu prea ma pricep, sunt nou intr-ale blogului

    RăspundețiȘtergere
  12. cuprinsul asta nu imi arata decat jumatate din articolele aflate in fiecare categorie desi vad ca e setat la 9999. Cum sa fac sa imi apara toate articolele?

    RăspundețiȘtergere
  13. M-am descurcat de minune pana la pasul 5, inclusiv. La pasul 6 "Copiaza link-ul postari si adaugati-l in meniu" m-am blocat, daca vrei, te rog sa ma ajuti.
    Blogul meu este: http://luminish-s-cakes.blogspot.com/, postarea cu cuprinsul este in ianuarie 2009. Mi-ar placea sa imi apara cuprinsul pe pagina principala, cum am vazut pe alte bloguri, si de acolo sa pot sa intru pe ce postare vreau.
    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  14. de la pasul 5 inainte...nu inteleg nimik,undse anume trebuie postat in meniu,mai exaCT?

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna,am incercat acest widget si e ok, problema e ca am o multime de etichete si iese o brambureala. As vrea sa incadrez postarile doar pe cateva categorii si nu pe etichete cum ar fi: dulciuri, paste, supe, aperitive, etc. Sau daca ma poti ajuta cu un alt widget doar pentru categorii si subcategorii. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  16. si eu am aceiasi problema...am mai multe etichete...daca ar exista optiunea de a selecta etchetele care doresti sa apara..:|...blogul meu: www.blogde2bani.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  17. va rog sa-mi spuneti si mie cum pot pune muzica mp3 pe blogspot

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu mai merg widget-urile lui Abu Farhan . Și site-ul lui e mort . Ce se întâmplă ?

    RăspundețiȘtergere
  19. Salut!
    Probabil cand a fost creat acest tutorial inca nu existau paginile statice...
    Va sugerez sa creati o noua pagina, astfel nu veti mai avea treaba la pasul 4.
    Ex: http://www.dolhescu.com/p/sitemap.html

    RăspundețiȘtergere
  20. Super super super TARE!!!
    Datorita sfaturilor de pe acest blog am reusit sa imi imbunatatesc blogul!
    Este extraordinar si pe intelesul tuturor!
    Felicitari si asteptam noi articole! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. nu functioneaza pentru mai mult de 500 de postari.Exista vreo varianta care sa "duca " mai mult?
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  22. multumim de ajutor, e foarte bine pana la pct. 6: spune-ne in care meniu, te rugam frumos. Tu cum ai pus asa frumos in partea de sus a blogului "home, unelte, ...., cuprins..."? e tot un widget?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sorinica, widget-ul se punea intr-o postare normala pentru ca inca nu se introduse-se posibilitatea de a avea pagini statice.

      Acum widgetul se poate adauga intr-o pagina statica si link-ul catre ea va apare automat in meniul maginilor statice.

      Ștergere
    2. A, si meniul este la fel cu cel dintr-un articol scris de mine. Am modificat doar cateva valori CSS pentru a-l pozitiona acolo.

      Ștergere
  23. Am reusit sa pun un cuprins la ambele bloguri ale mele si nu stiu daca de la asta, sau de la altceva, tot obtin error 503 cand deschid diverse pagini. Nu stiu ce sa fac, ma doare stomacul de necaz. Poti sa-mi dai o mana de ajutor? Dupa ce dau sa reincarce pagina, merge, dar nu-i a buna.Mi-am facut o verificare cu http://nibbler.silktide.com/ si aici am aflat ca am o multime de erori.
    blogurile mele: http://relativsori.blogspot.com si http://sorishop.blogspot.com, care, constat ca e pe nicaieri.
    Multumesc,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scriptul nu are legatura cu eroarea. Erorea este de la serverul blogger si se intampla de obicei cand pagina se incarca greu.

      Blogurile tale sunt intesate de bannere si poze destul de mari care duc la o incarcare greoaie a paginilor..

      Ștergere
  24. auch, am inteles.
    multumim de sfaturi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sorinica, era doar o constatare si nu vreau sa intelegeti ca am vrut sa zic altceva.
      Poti trage totusi niste concluzii din a doua propozitie din comentariul meu :)

      Ștergere
  25. http://ymessenger.blogspot.com/2010/03/cuprins.html ajuta-ma si pe mine te rog ca nu merge! Merci ast. rasp la mine pe blog. Multumesc Mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am intrat pe pagina si am vazut ca scriptul se incarca si afiseaza postarile. Ai reusit probabil!?

      Ștergere
  26. Abia astazi am dat de blogul tau. Este ff interesant si util. Pt a adauga cuprins la blogul meu, am reusit doar pana la pasul 5. Mi-ar placea sa il adaug ca la tine in partea de sus. Ma poti ajuta de la pasul 6 , te rog? http://uniunespirituala.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  27. In prima faza trebuie sa adaugi obiectul gadget "Pagini" Apoi cu ajutorul acestui tutorial http://bloggerajutor.blogspot.com/2011/08/optiune-noua-adaugare-link-oriunde-in.html adauga link-ul paginii create in meniu.

    RăspundețiȘtergere
  28. LA gadget "Pagini" imi apare ca e adaugat deja. Nu ma descurc, probabil pricep mai greu. Etichetele mi-au iesit, dar nu am reusit sa le grupez in categorii. Am multe de invatat, si iti multumesc pentru blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  29. Doamne, in sfarsit, dupa o mie de ani am inteles ce vrei sa spui cu paginile statice si am vazut ce usor e sa pui cuprinsul unde trebuie! Multumesc frumos! Nu stiu cum ai rabdare sa ne ajuti atata, dar esti foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc din suflet,dupa lupte seculare am reusit si eu:))
      Sarumana.

      Ștergere
  30. Multumesc din suflet, e super tare

    RăspundețiȘtergere
  31. Din pacate...daca ai prea multe articole, acest curpins nu mai este de folos! :(

    RăspundețiȘtergere
  32. am facut exact cum ai zis, dar nu imi apare nimic ! dar apare o urma de gadgget.. dara cuprins..
    http://vise-si-fantezii.blogspot.ro/
    ce ar trebui sa fac , ca sa imi apara in cuprins..?

    RăspundețiȘtergere
  33. cum pot alege sa fie afisata doar o eticheta? (la alegere)

    RăspundețiȘtergere