Header Ads Widget

Adauga un widget cu Ultimele comentarii pe blog

Acum catva timp am facut un post despre cum sa adaugi un gadget cu comentarii recente pe Blogger, deci nu voi mai vorbi despre importanta acestui widget.

De curand am dat peste un alt site (Tips for New Bloggers) care prezinta un alt mod de a afisa ultimele comentarii pe blog. Acest widget foloseste un script JavaScript pentru a extrage din feed ultimele comentarii de pe blog. Modul de afisare este altfel, un pic mai bine zic eu decat in modul clasic, asa ca poate vreti sa-l folositi pe acesta.

Widget-ul arata asa:





Deci ce trebuie sa faceti:

1. Logati-va in contul vostru Blogger.

2. Urmati calea 'Aspect --> Elemente de pagina --> Adaugati un obiect gadget' si alegeti 'Html/JavaScript'.

3. Dati un titlu gadget-ului, de genul Comentarii recente, iar in campul pentru continut adaugati urmatorul cod:

<ul><script style="text/javascript">
function showrecentcomments(json) {
for (var i = 0; i < 5; i++) {
var entry = json.feed.entry[i];
var ctlink;

if (i == json.feed.entry.length) break;
for (var k = 0; k < entry.link.length; k++) {
if (entry.link[k].rel == 'alternate') {
ctlink = entry.link[k].href;
break;
}
}
ctlink = ctlink.replace("#", "#comment-");
var ptlink = ctlink.split("#");
ptlink = ptlink[0];
var txtlink = ptlink.split("/");
txtlink = txtlink[5];
txtlink = txtlink.split(".html");
txtlink = txtlink[0];
var pttitle = txtlink.replace(/-/g," ");
pttitle = pttitle.link(ptlink);
if ("content" in entry) {
var comment = entry.content.$t;}
else
if ("summary" in entry) {
var comment = entry.summary.$t;}
else var comment = "";
var re = /<\S[^>]*>/g;
comment = comment.replace(re, "");

document.write('<li>');
document.write('<a href="' + ctlink + '">' + entry.author[0].name.$t + '</a>');
document.write(' on ' + pttitle);
document.write('<br/>');
if (comment.length < 60) {
document.write(comment);
}
else
{
comment = comment.substring(0, 60);
var quoteEnd = comment.lastIndexOf(" ");
comment = comment.substring(0, quoteEnd);
document.write(comment + '...<a href="' + ctlink + '">(more)</a>');
}
}
}
</script>
<script src="http://bloggerajutor.blogspot.com/feeds/comments/default?alt=json-in-script&callback=showrecentcomments">
</script></ul>
<noscript>You need to enable JavaScript to read this.</noscript>

Nu uitati sa schimbati adresa blogului meu (scrisa cu rosu) cu adresa voastra.

Salvati si vedeti cum arata widget-ul pe blogul vostru.

Ce puteti modifica la acest cod:

- puteti modifica numarul caracterelor ( cele scrise cu verde 60 ); acesta va lungi sau va scadea numarul literelor care formeaza comentariul. Modificati ambele numere scrise cu verde.

- puteti modifica numarul de comentarii (cel scris cu albastru); el este setat la 5, dar puteti sa-l modificati cum doriti.


Trimiteți un comentariu

13 Comentarii

  1. l-am instalat pe acesta ca arata mai bine.mersi mult de ajutor

    RăspundețiȘtergere
  2. dar pentru sistemul de comentarii disqus nu ai widget ... ca eu il am pe ala instalat ... http://WwW.Fayner-Groay.Info

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Daniel!
    Am instalat si eu versiunea asta pentru comentarii recente, dar am o problema: nu imi afiseaza decat ultimul comentariu postat, desi am lasat 5 pentru numarul de comentarii afisate (ba chiar, pentru proba, am modificat la 10 aceasta voaloare...rezultatul fiind acelasi). Am avut rabdare vreo doua zile, dar tot asa a ramas...Pentru moment, am revenit la gadgetul vechi, dar daca ai vreo idee despre cum as putea rezolva problema mea, te rog sa ma ajuti!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. este deja un script gata si bun ptr coment ;P_daca poti fa unul pentru <script<gadget or som awesom ;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. buna seara
    numele meu este abbu viorica,am fost placut surprinsa ca pot rezolva problema cu "Comentarii recente"
    am rezolvat totul,doar ca nu se actualizeaza.
    nu intr-o zi si nu in doua.
    exista solutie ??
    cu multumiri anticipate

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult. Merge si la mine si imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  7. L-am instalat dar apare asa :
    Ultimele Comentarii

    Liliana Dumitru on normal 0 false false false en us x none_17
    Multumesc ,este o reteta pe care o stiu de la mama mea si...(more)
    Oana D. on normal 0 false false false en us x none_17
    Arata excelent!

    Cum sa scot acele 0 false ...false ?
    si va multumesc mult
    este excelent site-ul dvs si ne explicati ca la ......neavizati
    Cu stima

    RăspundețiȘtergere