Header Ads Widget

Blue Ice Template - Sablon gratuit pentru Blogger

Descarca gratuit un nou template (sablon) pentru Blogger - blogspot facut de mine.

Blue Ice Template este un sablou mai simplut in doua culori foarte dragute si care se poate folosi la orice categorie de blog.
Sablonul are 3 coloane cu urmatoarele dimensiuni:
- coloana principala: 480 px;
- sidebar stanga: 200 px;
-sidebar dreapta:200 px;

Clic aici pentru a vedea cum se instaleaza un sablon.

Pentru cei care descarca si instaleaza acest template va rog sa nu scoateti link-ul din partea de jos a sablonului.

.....................................................................................................................

Acest sablon este unul din cele mai descarcate sabloane facute de mine si de aceea m-am hotarat sa repar cateva probleme pe care le-am observat de cand am facut-o. Deci acum veti descarca varianta revizuita.

Cei care au deja instalat acest sablon descarcati acest fisier text ce contine instructiuni pentru rezolvarea a doua dintre problemele pe care le are acest sablon si anume:

Atunci cand titlul elementelor din sidebar este prea lung, partea care nu incape pe prima linie coboara jos si se vede urat. La fel se intampla si in cazul titlului postarii. Deci pentru a rezolva asta urmati instructiunile din fisier.


---------------------------------------------------------------------------









Cuvinte cheie: blogger templates, blogspot templates, free templates, gratis, gratuit, download blogger templates, blogspot sabloane, blogger sablon, sablon blogger gratuit, sablon cu trei coloane

Trimiteți un comentariu

4 Comentarii

  1. la ce tot poztezi sabloanele ca ma incercat da descarc vro 3 si surpriza ca nu se descarc

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am incercat acum si se descarca.
    Se mai intampla sa cada site-ul unde sunt hostate.

    RăspundețiȘtergere
  3. E superb. Multam, am reusit. Am descarcat cu Notepad si am copiat sablonul.
    Uite ce a iesit - http://avocatmediator.blogspot.com/
    Necazul este ca am vrut sa-l maresc putin dar nu-mi mai place cum arata.
    Daca-mi poti da cateva sugestii, raman indatorata.
    Toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fanuta, trebuie inlocuite pozele de la titlu postari, de la titlul sidebarului si de la footer si mai trebuie modificate cateva dimensiuni.
    Foloseste te rog pagina de contact pentru a-mi da adresa ta mail si sa iti explic mai bine.

    RăspundețiȘtergere